Schrijf hier uw recensie!

 

Rating: 3.5 sterren
6 stemmen

Reactie plaatsen

Reacties

dick brink
15 dagen geleden

Had zojuist een recensie geschreven. Lees net recensies van 3 voorgangers, blijken allemaal overeen te komen met mijn klacht. Dat moet toch wel iets zeggen lijkt mij.

dick brink
15 dagen geleden

Zaterdag 6 juni 2026 2 zoute haringen gekocht met ui, kosten 5 euro. Bij thuiskomst bleken het 2 droge haringen te zijn, niet weg te krijgen. De meegeleverde uitjes waren ook uitgedroogd.
Bent u tevreden vertel het anderen. Heeft u klachten vertel het ons.
Gebeld, kreeg een vrouw aan de lijn. Verhaal verteld. Antwoord was: kan ik niets aan doen zijn oude haringen.
Ik zei dat als het mij gezegd was ik ze nooit gekocht zou hebben.
Kon deze mevrouw niets mee.
Met zo'n antwoord blijft er niets anders over dan deze winkel links te laten liggen. De droge haringen met droge ui zijn de prullenbak in gegaan.
Wonderlijk.

M van stijn
17 dagen geleden

Jammer de paling niet meer zo lekker!!
Geen Ierse meer
Voor het eerst in 35 jaar dat ik kom moest ik zelf mijn paling villen ?????? Zeer klant onvriendelijk

Jan van de Kraats
3 maanden geleden

Ben zojuist bij u in de winkel geweest en heb daar een lekkerbek met friet besteld met het verzoek om het vele meel voor het bakken te verwijderen .... echter de dame, blond met bril, gaf aan dat dit lastig was, lees niet kon, en dat zij de vis op juiste wijze behandelde, nadat ik dat ter plaatse heb genuttigd liet ik haar zien dat er veel overbodige meelresten op het bordje lagen en dat de vis snotterig was, DEZE DAME IS EEN AANFLUITING in deze zaak die tot nu toe mijn verzoek om zo min mogelijk meel aan de vis te laten zitten voor het bakken naast zich neerlegde en de daarop volgende discussie erop uitdraaide dat ZIJ ZICH NIETS AANTROK VAN DE DOOR MIJ GEMAAKTE OPMERKING, dit was overigens de tweede keer ... vorige week was het van het zelfde laken een pak .... WERKELIOJK ONVOORSTELBAAR DAT ER NIG MENSEN ZIJN DIE ANNO 2026 NIET WETEN OM TE GAAN MET KLANTEN, ga werken in een kippenslachterij dan heb je geen contact met klanten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

R.
10 maanden geleden

Gister kibbeling en gebakken visje gegeten. Deze waren net iets te hard gebakken maar waren okay. Hadden nog 4 broodjes meegenomen waarvan 2 met haring en 2 met zalm, tenminste dat dachten wij. Gisteravond tegen half 8 zouden we ze op eten. De zalm was paling geworden. Ik heb nog zeker 2x gezegd dat ik zalm wilde. Vandaag terug gegaan maar ik kreeg zo’n lauwe reactie….voor ons zeker geen aanrader…..

Henri Wilken
een jaar geleden

Paar keer geweest nu, aardige mensen en buitengewoon lekkere gebakken vis.... daarbij niet te vergeten de super heerlijke gerookte paling die smelt op je tong! Echt een aanrader deze zaak!

Marijke
een jaar geleden

Ging iets mis, waardoor vijf sterren niet aangeklikt kon.
Vandaag twee kibbelingmenu’s besteld. Zeer goede prijs, royale porties, vriendelijk personeel, mooi terras.
Ook palingfilet voor gunstige prijs. Die gaan we zondag testen.

Koen van Strien
3 jaar geleden

De gerookte paling is hier top!

Jan Brouwer
3 jaar geleden

Hele mooie viszaak met heerlijke vis!